ראשון לציון • חבר המועצה משה יהושע ירוץ ברשימה עצמאית

    שלום בידרמן | צילום: ויקיפדיה No Comments on ראשון לציון • חבר המועצה משה יהושע ירוץ ברשימה עצמאית
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר המועצה משה יהושע השיק את קמפיין הבחירות שלו תחת הסיסמא "ממשיכים בעשייה עם משה יהושע", באירוע "למוזמנים בלבד" שנערך באולמי 'בית העם' בעיר. למעלה ממאה פעילים וראשי מטות, רבנים ונציגי שכונות השתתפו באירוע.

    ראשון הנואמים היה הרב אברהם לסרי, אשר הדגיש בדבריו את פעילותו הברוכה של משה יהושע והעיד כי מדובר באיש של עשייה אמיתית. לאחר מכן עלה לבמה המועמד השני ברשימת "ראשון בעשייה", בני בן טובים, שביקש מהפעילים לצאת לרחוב ולפעול למען רשימתו של משה יהושע.

    "אנחנו אנשים של עשייה – לא של מחלוקת", הבהיר בן טובים, "יש אנשים שיורידו לנו את השלטים, שיילחמו בנו, אבל זאת לא הדרך שלנו. אנחנו לא נשחית שלטי בחירות של אחרים. אנחנו נדביק לידם. הם ישחיתו את שלנו, אבל אנחנו לא נגיב. יש לנו דרך אחרת, דרך מתונה יותר, של אהבה ואחווה. אנחנו לא נמצאים כאן כדי לעורר מחלוקת אלא כדי לפעול, כדי להמשיך בעשייה הברוכה".

    לקראת סיום האירוע עלה חבר המועצה משה יהושע לבמה לקול תשואות הקהל, הודה לחברים על ההשתתפות וסיפר בקצרה על עשייתו המגוונת בחמש השנים האחרונות. "הפקנו אירועים ענקיים, טיפחנו את המורשת הספרדית באמצעות ערבי שירה מיוחדים, הופעות ענק, טיולי מורשת לקברי צדיקים, הילולות מפוארות. הכנסנו ספרי תורה, הוספנו שיעורי תורה בבתי כנסת, חילקנו מלגות לאברכים, תמכנו במשפחות נזקקות, עזרנו ליתומים ואלמנות, עשינו הרבה מאוד. עשינו הרבה, ואנחנו רוצים לעשות יותר".



    0 תגובות